Gd1992 Kızlar oturup kalkarken afedersinz rahımde ozel bolgem sankı batıyor ıgne ıgne bişiyler batırıyolar gibi oluyor neden acaba buarada 35. Haftama gırıcem
Elif-Ece2020 Gd1992 bende aynıyım yarın 35 bitiyor kalçalarıma giriyo agrı vajınam da ayni şekilde batma sancı gibi acı var
mrs_elisah Gd1992 ben 27. haftadayım sorununu bilmiyorum üstte kalsın diye yazıyorum canım inşallah sıkıntı yoktur.
Rmysa23 Canım ben 36 haftalığım senin haftadayken bende de aynı sorun oluyordu, yine devam ediyo. Bebek baskı yapıyor birde uzanırken sağ sol dönerkende sanki vajinamın içinde bi ağırlık, bi ağrı oluşuyor 😕
denizimiz Haftamdayim aynı sorun bendede var çok fazla ağrıyor sanırım bebeğim büyüdüğünden baskı yapıyor bu hafta randevum var doktoruma soracağim