ballisiyavrum Kızlar erken gebelik testinde adete 3gün kala silik çizgi çıktı ama iki gün kala normal testte negatif sizce umudumu kaybetmelimiyim?
Gigy ballisiyavrum erken testte çıkıyor zaten diğerlerinde ancak adet gecikince çıkıyor benim de öyle oldu hep 🤭
Meryem26 Normal testte negatifi görmen cok normal, istisnalar olsada o adet geciktikten sonra dogru sonuc verir. Misal ben 3 gun geçti yaptim çıkmadı 5. Gün yaptim cikti ☺️
ballisiyavrum Meryem26 evet ilk gebeliğimde adete 6gğn kala normal testle pozitif gördüm ama malesef düşük oldu.ama en son ilşki 25inde oldu yani döllenme olduysa normal testte çıkmazmıydı sizce?
Meryem26 ballisiyavrum her gebelik bir değil çıkmayabilir :) bide erken gebelikte çıktı demişsin bence var
Nuray23 Gigy dollenmeyle alakali erken dollenme de normal testte de cikar. Ben adete 5 gun kala normal test yapmistim ve pozitif ti.
Acemi_anne04 ballisiyavrum ama benim kasık agrılarım olunca ilk acile gittim enfeksiyon denildi sonra dayanamayıp kadın doğuma gittim orada da kan tahlilinde gebelik oldugunu ögrendim
Kaderozy ballisiyavrum umut vermek istemem ama pozitif çıkınca yanlış olma ihtimali çok az adetimden günler geçmesine rağmen 2 test yaptım ikiside negatif çıktı ultrason da bile gorunmedi çok az da olsa kanda çıktı kan ver istersen