Azurunannesi Göbeğimin sol tarafında ara ara atışlar olduğunu hissediyorum 🙄 daha 2. Ayımdayım sizce nedeni nedir kızlar 🙄
Gulferah Azurunannesi beninde bisey batiyo gibi oluyodu doktora sordum rahim buyudugu icin olur dedi 😊😘
Tahinpekmezim Azurunannesi bende 11 kusur haftalik hamilegim ufak seyirmeler oluyor cok nadir ya bağırsak hareketleri yada bilmiyorum belkide atiyor hafiften ☺
Kibarbaby Azurunannesi tamamiyle bağırsak hareketleri canım ☺ 16 öncesi hissedilmesi imkansız ☺ Enn erken 16 hissediliyo ve çoğu kişi hissedemiyo bile zaten o hareketlerin bebeğin olduğu zaman anlıycaksın acaba demiyceksin çünkü onun hareketi çok farklı