Bsk-12 Bu beşiğin fiyatı çok uygun sitedeki yorumları da çok iyi ama ben yine de buradaki annelere sormak istiyorum aynından kullanıp memnun olan veya olmayan var mı? https://hizliresim.com/vwq1yn
NeslihannK Bsk-12 Kuzum aynı üründen cıvıl mağazasında vardi maalesef göründüğü gibi değil çok küçük ve alçak görmeden alma bence
Babyy1S Bsk-12 bunu alicaksanız yakından görün mutlaka benm beşiğimde 60.120 fakat ben bunu magazada gördüm gözüme küçük geldi ama bu fiyata alnr almadan once magazada gör derim
ArasisMom Bsk-12 Sallama sırasında çok fazla ses çıkarıyor. Ust komşum bebeği sallarken sesini duyabiliyorum.
Bsk-12 Tugce38 yok doğumum daha nisan ilk hafta zaten acele etmiyorum ama şimdiden bir fikir oluşsun istiyorum ilk gebeliğim diye kafam çok karışık 😊
MuhAnne Tugce38 canım aralıkta da oluyor mu indirim , bende beşik alacağım doğum ocakta inşallah. Birde şubatta bütün bebek ürünlerinde indirim oluyor mu?
Tugce38 MuhAnne aralıkta kara gece die bi gün var 21 aralık heralde ama şubatta e bebek 1 28 arası %30 indirim oluyo her gün belirli marka indirme giriyo zaten e bebek şubata yakın katolok yaptıryo ben onu bekliyorm
Bsk-12 NeslihannK ay teşekkür ederim valla iyi ki sordum herkes aynı yorumu yaptı üç aşağı beş yukarı
Bsk-12 Buyrenk yaşadığım şehirde yok maalesef mağaza artık annemler gidince gidip bakarım.çok teşekkürler