Fmh_04_ Eşin ne sapkın çıkmış nedir bu Allah aşkına nasıl olablir böyle bir şey..Okurken sinirlerim bozuldu canım, çok haklısın sinir olmakta fakat eşinle sağlam bir uyarmalısın. Böyle ayrıcalıklı davranmak nedir karşı cinse ya??? Sen yapsan naparmış acaba? Sen kendinin canının kıymetini bil yaptığı çok ayıp. Bence yemeğini güzelce ye ve ciddi bir tepki koy canım, sen daha iyi bilirsin fakat sert tepki olmayınca anlayacağı yok gibi geldi bana..