Bulut2424 Herkese merhaba hanımlar son adet tarihime göre bugun 6+2 olmam gerekşyor fakat doktor ultrasonla baktıgında kesenin boyu 4 hafta ile uyumlu 1 hafta daha bekleyelim boş gebelik olabilir dedi bu durumla karşılaşan varmı aranızda acaba