Merhaba arkadaşlar hamilelik sürecinde covid geçiren var mı aramızda bu konuyla ilgili yardımcı olabilirmisiniz bana 25 haftalık gebeliğim var hiç bir belirtim yok sadece boğazlarımın tahriş olduğunu düşünüyorum soğuk tükettiğimden dolayı ama yine de çok korkuyorum hastaneye gidip gitmeme konusunda da çok kararsızım serum iyi gelir mi diye düşünüyorum ve garip olan ise sabah çok bişeyim yokken akşam daha kötü oluyorum sizce ne yapmalıyım bebeğimden dolayı çok endişeliyim ve korkuyorum yardımcı olurmusunz rica etsem