Alisa1212 Merhaba kızlar inofolic kullanıyorum ve aslanpençesi içiyorum yumurtalıkalrım tembel hamile kalır mıyım lütfen nişiler yazın en ufak bi umut bile beni mutlu ediyor kendımı hiç iyi hissetmiyorum kaynanamlar cpk üstüne gelıyor hamıle kalmadıgım için
Happybsrn Alisa1212 Allah’ım ya ne cahillik bu sanki bizim elimizde hamilelik …Neden karışırlar anlamam 😒
ezomom Alisa1212 benimde yumurtalarımda tembellik olduğunu söylemişti doktorum 2 ay inofolic kullandım. Çok şükür hemen gebe kaldım. İnşAllah sizinde aynı şekilde olur stres yapmamak ve olacağına inanamak bence en önemli şey 🌸 Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏
Alisa1212 Happybsrn Happybsrn inan bende allah nasıp ederse olur zaten sankı bızım elımızde rabbim isteyen her kese nasıp etsın hiç birimizin kucagını boş bırakmasın🙏
Alisa1212 ezomom çok teşekkür ederim ya allah sag salim kucagınıza vermeyı nasıp etsın 🙏 ben günde 2 kere içiyorum sız nasıl ıcıyordunuz acaba