Ozdenkekec Rabbim kolaylık versin ☺️ İlk doğumumu suni sancı ve alttan ilaç alarak yaptım. Bir kaç önerim olabilir size. Elhamdulillah çok çok zorlanmadım 8.30 da suniyi vermeye başladılar 11.50 de 10 cm açılmam olmuştu. Ben yaptıklarımı anlatayım siz yapmak istediğinizi yaparsınız. Doğuma giderken mutlaka bir şekilde sadaka verdim. Sancıyı taktıklarında Meryem ana otunu suya koydum. Elimde zikirmatik vardı sürekli zikir çekiyordum. Eşim hep yanımdaydı hatta odada sadece eşim vardı herkesi çıkarmıştık. Pilates topunun üzerinde daireler çiziyordum. Sıcak suda belden aşağımı sürekli yıkadı eşim. Yarım Saatten fazla . Sonra secde pozisyonunda masaj yaptı bir süre. O çok iyi geldi çünkü tam o sırada açılmam 10 cm olmuştu. Yanınızda sizi destekleyen yardım eden korkmayan birinin olması gerekiyor. Bu şekilde 🥰