Prensesimm77 Bu postu açanlar doğuruyolarmiş bakalim bendede işe yariycakmi? 38+4 olduk ne nişan ne sancı hiç bişiy yok bu posttan sonra inşallah doğururum varmi benimle ayni haftalarda olup doğuramayan güzel anneler😅
Abece Ben de 38+4 kasılmalar ve adet sancisi gibi agrilarim var 2 gundur ama oyle dogurcak kadar cok degil bekliyoruz dort gozle insallah sağ salim doğar bebislerimiz 🥰🥰
Prensesimm77 Abece Zehrasenleer zeyzey95 Pinkyellow inşallah hepimiz sağ sağlim alırız kucağımza yavrularimizi
Zehrasenleer Bende 38+5 samcılarım cok var ama acılma olmadıgı icin eve geldim evde cekiyorum sancılarımıı salı günü kontrol var bakalım ne olacak🤪
Pnreslm Zehrasenleer Bende aynı durumdayım sancı var açılma yok 39. haftadayım bugün kontrole gidecem bakalım
Zehrasenleer Prensesimm77 hayır ne nişan ne su gelmedi maleseff.. ama dedigim gibi sancım çokk ve ishal durumum var:(
Tugceecikk Sera34 40 haftayı geçince alınması gerekmiyor mu ? Bende korkuyorum 39 oldum hala yalancı sancıdan başka bir şey yok sezeryan istemyrum size ne kadar süre verdi doktor
Nefesimolsun 40+3 oldum.Benim de oğlumun keyfi yerinde maşallah😊Henüz açılma yok,cmt günü kontrol var.Dr.normal doğum için en fazla 40+7 ye kadar beklerim dedi.Yoksa sezeryan olacak.Rabbim hayırlısını nasip etsin🙏
Tugceecikk Sera34 anladım canım bende suni istiycem sanırım kendi gelmezse :/ inşallah hayırla doğsunlar
Tugceecikk Ahmetcik banada 40 hafta dedi sonra karar vericez suni yada sezeryan için 😞günler hiç geçmiyor sanki sürekli sancı bekliyorm ama hiç devamlı olmuyor