İyi akşamlar bir konuda fikir almak istiyorum 36+4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı herşeyim normal çok şükür ama aklımı karıştıran bir durum var bebeğimin 2780 gr olduğunu söylüyor doktorum . Tecrübelerinize dayanarak sormak istiyorum sizce normal mi ?