Melis61 https://imgyukle.com/i/ItP8AI https://imgyukle.com/i/ItPtIf reglşye 7 gün var 3 gün önce beta 2.3 idi testi şimdi yaptım hemen böyle çıktı acaba gebelik varmı silik çizgiyi görenler vwrmı
Birgul Melis61 var canım adetine baya daha varmış yeni sanırım ondan silik çıkmıştır kan verin hcg takip edin
Meryem26 Hamilesin gibi görünüyor kesinleşmesi icin adetini bekleyip kan ver 🥰 şimdiden hayirli olsun.
Ytugcek Bende bugün 4 tane o testten yaptım, baya silik çıkıyor. Sonra predictor early aldım. Onda daha belirgin çıkıyor
Ytugcek Melis61 https://imgyukle.com/i/IFwYVc benimkiler böyle, küçükler başta daha silikti, bugün daha belirgin