Betulmtn ben evliliğimin 4. Yıl dönümünde gebe oldugumu öğrendim tüp bebekle. Baya iğne aşılama falan kullandım meğersem rahmimde polip varmış. O yüzden size rahim filmini sordum belki farkedilmeyen bişey vardır die. Kimyasal sonrası hemen gebe kalanda var bi kaç ay sonra da. Hakkınız da hayırlısı olsun inş