grmz31 Kızlar çok Korkuyorum, bu korkuyu aşamıyorum doğuma her an olacak gibi ama bi andan çok cesurum ama etrafımdakiler sürekli normal doğum çoookkk zor deyip Korkuttular daha fazlada epidural olmalarına rağmen :(
MiniKaya grmz31 her annenin doğumu bebeğiyle kendine özeldir canım pozitif doğum hikayelerini oku burdaki iyi geliyor 😊 şöyle düşün en fazla 24 saatlik bir sancı ağrı yada canımız yanacak sağlıkla evladımızı kucağımıza alalm evladımız için değer 🌸
Zeyzey14 grmz31 bizimde 39. Haftamız kendini psikolojik olarak hazırlamaya çalış yani ben öyle yapıyorum 😁 Allah biz kadınları öyle güzel yaratmış ki korkmayalım. 🌸 bi avazda doğuralım inşallah 💕 ☺️
Ozlemoz grmz31 kesinlikle abartıldığı kadar bişey yok hamileliğimin en başından beri cesaretli oldum korkmuyorum eninde sonunda bitecek bir acı yavrum gelecek diye düşündüm etrafımdakiler acısını bilmediğin için korkmuyorsun falan dediler. Geçen hafta perşembe doğurdum öyle dayanılmayacak birşey yok ortada gayet dayanılır bir acı lütfen olumlu düşün olumlu olsun sen strese girersen evladında girer ve işler zorlaşır 🤷🏼♀️
bebegim_28 grmz31 ilk bebeğim o yüzden iki doğum acısını da bilmiyor cesratli bi şekilde normal doğumu bekliyorum malum son haftalar olunca kimle konuşsam herkesde bi doğum hikayesi hele ki normal doğum hikayeleri ölüm gibi 🙄 e annem de beni düşünüyor evladının canı yansın istemiyor kızımmmm çok zooorrr ölüm ölüm gibiiiii sen sezeryan ollll annemmm diyor 😬😬 heh dedim sen de söyle tam olsun artık hiç korkum kalmadı dedim 😂 bendr 38+4 üm bu arada
Busocanehh Bende cok korkuyorum canm 5 haftam kaldı nasıl olacak nasıl bitecek her gece düşünüyorum ama düşününce bebegıme kavuscam öyle düşün sende rabbim yardım eder bol bol dua ediyorum dogumum kolay gecsın diye Allah büyüktür canım sende bol bol dua et orda kalacak degıl cıkıcak yanı ve cıkınca butun agrılar acılar gıdıyomus rabbim herkese kolay dogum lar nasip etsin
Naz-Ylmz Bende 38. Haftadayım ama nedense korkudan çok biran önce kavuşma isteği var. Belkide buradaki pozitif doğum hikayelerini okudukça cesaret geldi😊 Sende pozitif düşün herşey güzel olsun inşallah. 🌺🙏
bebegim_28 Ozlemoz ohhh ne güzel bi açıklama heh böyle şeylerle gelseler azıcık cesrat verseler elbette zordur bende kahve keyfi ile doğum yapmayacam bunu biliyorum tabi ama öyle anlatıyorlar zaten doğum olmadan ben kalpten gidicem gibi geliyor 😬
AlevDemirel grmz31 ne zaman korkum tavan yapsa “herkes nasıl yapıyor diyorum 😖” kocamda sağolsun annen 8tane doğurmuş aslansın sen diye beni gazlıyor 🙈🤟 yaparız Allah’ın iZniyle ,istesekte istemesekte korksakta çıkacak bi şekilde tadını çıkar düşünüp zehir etme kendine
esloka grmz31 normal zor da sezeryan çok mı kolay neden abartıyorlar sonucda geçecek bırnsurec ucunda mutluluk var bizim yerimizde olmak isteyen bunun için para döken yıpranan kadınlar var
grmz31 Rabbim hepimize tek avazda doğurmayı nasip etsin inşallah çok zorlanmadan evlatlarımızı doğururuz hamilelik benim için daha zor geçti gerçi istifrası kasık ağrıları hareketlerimin çok kısıtlı olması iki adım atınca daralmak bunlar çok daha zor tabi düşündüğünde sağlıkla bu süreci de atlatalım Allah’ın izniyle