Kızlar doğumumu Allah nasip ederse Kadın doğum Hastanesi’nde yapicam özelde değil yani ama kontrollerime falan hep özele gidiyorum. Yani şimdi özel olmadığı için sancılarını kadın doğumda tek başıma cekermisim öyle diyolar o yüzden evde çek suyun gelince gidersin diyo herkes ama ben sancimi evde çekerken suyumun gelmesini beklerken ya içerde çocuğa herhangi bişey olur diye korkuyorum. O yüzden sancim geldiğinde mi suyum geldiğinde mi gitmeliyim hastaneye 🙄