Merhabalar Güzel Anneler 🌸
Çoğunuzun bildiği üzere bugün itibari ile sitelerde kasım indirimleri başlıyor 💃 Bende bu indirimden alacaklarım arasında göğüs pompası olsun istiyorum ama manuel pompalar ve Mochi marka süt pompası arasında kalmış bulunmaktayım 🙄 Siz aldıysanız ne aldınız, veya alacaksanız ne alacaksınız ? 🍼
Şimdiden çok teşekkür ederim ❤️