Merhaba arkadaşlar 40 hafta 1 günlük hamileyim ama henüz doğum belirtim yok. Ne sancı ne başka bişey. Bugün kontrolüm vardı NTS de sancı çıktı ama ben hiç hissetmedim. Doktorum alttan muayene etti açıklık filan yok muhtemelen yalancı sancı o dedi. Eğer Bi iki gün daha durursa çişini yapabilir dedi. O ağrı onun ağrısı olabilir dedi. Cumartesiye gelmezse yine bir muayene etcm olmazsa da suni sancı olacak dedi. Başına gelen var mı?brnim gibi geciken var mı? Bu süreci nasıl geçiriyorsunuz. Açılma için uygulanacak şeyler var mı? Yürüyüş yapıyorm bol vol merdiven inip çıkıyorm sukuat yapıyorm endişem yok aslında ama Bi sorun mu var diye düşünmeden edemiyorum. Etraftan hala doğum olmadı mı sezeryan la aldır neyi bekliyorsun diye laf duymaktan bunaldım