Secuuss Melis61 benimde böle çıkmıştı canım 4 gün sonra tekrar yaptım çizgi belirgindi sonra kan testi yaptım hemen sonuc pozitif 😇
Deniz-67 Siyah bi nokta gibi bısey var ya tam orası sılık cıkmıs canım bence var adetıne varmı daha yoksa gunu gununemı yaptın testı
Deniz-67 Melis61 7 gün bekle öle yap ama bence var gogus uclarında sıktıgında acıma varmı?varsa hamılesın
Busra34ybg Melis61 7 gün uzun bi süre idrarda çıkması çok zor erken gebelik testleri genelde 1 hafta önceden böyle sonuç veriyor ama testiniz erken gebelik testine benzemiyor siz adetinizi bekleyin bence bi test daha yapın :)
Busra34ybg Melis61 anladım doğrudur normalde adet gecikmesi olmadan idrarda çıkmaz diye biliyorum ben emin olmak için kanda verebilirsiniz kafanız rahatlar en azından
HasibeBurhan12 Bence de vardır 7 gün kala böyleyse bir kaç gün daha bekleyip tekrar test yap yada kandan baktır canım normal testte bir hafta öncesi çıktığını bilmiyordum
Nuray23 HasibeBurhan12 erken dollenmeyse cikiyor canim. Bende adete 5 gun kala normal testle hatta gecenin 12sinde yapip ogrenmistim😊😊👍
Nuray23 Busra34ybg erken dollenmede cikar canim. Bende adetime 5 gun kala normal testle ogrenmistim. Hemen kan verdim beta 763 cikmisti.
Deniz-67 Melis61 hamılesın canım kesın. Bak 7 gün sonra bana yaz merak edıom ama. Nasıl bulcaz birbirmizi 🙃
Yumosmelos Melis61 benim ilk gebeligimde 3. Gun gecmisti cok koyuydu ikinci gebeligim yani suanki gebeligimde 3 gun gecmisti ayni boyle silikti ertesi gün bir daha yaptım belirginlesmisti .. her gün yaptim her gün bir tık daha koyulasmisti ..
HasibeBurhan12 Nuray23 hmm ben erken gebelik testiyle öğrenmiştim ama normal testin günü geçmesi lazım sanıyordum demekki vaktiyle alakalı