Merhaba hanımlar ilk gebeliğim olduğu için pek bi şey bilmiyorum pazartesi günü doktor randevum var 12+4 oluyor o gün ense kalınlığı ve ikili tarama testi yapılacak burda birçok kişi ikili tarama da cinsiyet öğrendim yazmış ama karından mı yapılıyor nasıl yapılıyor bu test doktor kan vereceksin demişti ama ne için istedi onu bilmiyorum bu test için mi acaba konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim