Evet kızlar selam, doğum sonrası postları çok gördük burada ama ben hem sabırsızlığımdan hem de doğumdan sonraki vaktimi sadece çocuuuma ayırmak istediğimden canlı canlı post açmak istedim😅 bugün 14:15 civarında nişanım geldi. Sonra Doğumun başlayacağını fark eden ben koştur koştur bulaşık makinasını boşalttım ve kirlileri ekledim ardından bütün çöpleri çöpe indirip Doğum sonrası hoşgeldin Magnetlerini bir tepsiye yerleştirip çikolataları da masaya koyup misafirlik su bardaklarını ağızları kapalı ters bir şekilde masaya koyduktan sonra nevresimleri çıkardım kirliye attım 😁😁😁 eşim bir yandan paspas yaptı biz oğlumla montumun delik cebini diktikten sonra saat 16:50 de duştan çıktık baya sıcak bir duş aldım ve kasılmalarım an be an artmış durumda. Şuan almanyadayız ve saat farkı olabilir şuan saat 17:02 saçımı kurutup düzleştirip ağlamaya zırlamaya karşı suya dayanıklı maskaramı süreceğim😁😁😁