Astadavistabeybi Kızlar dünde oldu bugün de oldu 31+2 deyim karnım sertleşti ilk defa yaşıyorum bunu hareketlerini de hissediyorum açıkçası zaman zaman kıpırdıyor ama neden oluyor normal mi
Ozgsgr Astadavistabeybi bende 32+3 teyim dünden beri taş gibi karnım bugün doktora gittim muayne etti açılma yokmuş Allah tan sonra iki kere nstye girdim sancı cikmadi çok şükür . Eger çıksaydı bir gece hastanede yatirabiliriz dedi cnku. Şuan yine sert kaburgalarim açıyor sanırım ayaklarını dayamis. Hala daha ne neresi cozemiyom😊
Ceylannn Astadavistabeybi çok normal artık rahim kendini doğuma hazırlamaya başlıyor 32 den sonra genelde sık sık yaşanır bu durum bebek hareketlerini hissediyorsanız hiç telaş etmeyiniz.
Astadavistabeybi Sinemarslannnn birde nefes darlığım oluyor randevu çarşamba günü aslında ben hep yatmak zorundayım o güne kadar da bugün biraz ayağa kalktım ondan mı acaba sizde başka birşey var mı
Sinemarslannnn Astadavistabeybi benim bu hafta zor geçiyor canım hastane de bile yattım enfeksiyon kanda mikrop vb bugün ayrım yok ama bebek sabahtan beri az hareketli ve karnım sert bakalım yarına kadar beklicem
Sinemarslannnn aynur_dgn büyüdüğü içim yer daralıyor bir yerde duruyor dur düşünüyorum çünkü Arada tekme hissediyorum
Astadavistabeybi Sinemarslannnn çok çok geçmiş olsun çok korkunç bir süreç bende sürekli yatış yapıyorum hayırlısıyla doğsaydı enfeksiyon hepimizin belası ya
aynur_dgn Astadavistabeybi bi süre snra alısysn cnm bu duruma da büyüdüğü için oda rahat hareket edemio kasıyo kendini benm halen devam edio
Dilekmutlu61- Bende 30 haftalığım daha salı günü gittim doktora aynı şeyleri sordum bebek büyüyor çok normal dedi eğerki sertlik hiç geçmez sürekli devam ederse o zaman haberim olsun dedi
Astadavistabeybi Dilekmutlu61- dün oldu gece geçti sabah iyiydi yemek yedikten ve biraz çamaşır astıktan sonra tekrar sertleşti 🤷🏻♀️☹️
Ozgsgr Astadavistabeybi bu enfeksiyondan kurtulmanin bir yolu yokmudur ki benim bu zamana kdr yoktu son iki haftadır bitiyo başlıyor 🤷 ne ilaç kullanıyorsunuz acaba
Sinemarslannnn Son aylar zor cidden Allah yardımcımız olsun çektiğim ağrının zerre önemi yok bebek iyi mi diye düşünmekten kafayı yicem artık
Astadavistabeybi Ozgsgr sertleşme varken alttan bakar mı doktor bakma şansı varsa ağdaya gitmem gerekecek
Ozgsgr Astadavistabeybi açılma olup olmadığına baktı. İsterseniz her ihtimale karşı hazırlıklı gidin 🌸
Astadavistabeybi Ceylannn bugün az çok hissettim hiç hissetmedim diyemem dünde hissettim ama bugün biraz yordum kendimi diye sanırım oda yoruldu
Deletedmom95 Astadavistabeybi bende o haftalardan beri sert taş gibi oluyo karnım canımda yanıyo bazen. Doktora da sordum bişey de demedi
Astadavistabeybi Deletedmom95 tekmeliyor ama demi gün içinde bende haftaya muayene olacağım normal diyenler de var