Kızlar dün sabah saat 10 gibi kahverengi lekelenmem oldu adetim bugun bailaması gerekiyordu . Dünden beri af edersınız idrardan sonda çok az peçeteye kahverengi leke geliyor. Bazende çamur gibi . Pede sadece 1 damla geldi . Normal mi bu ? Yerleşme kanaması olabilir mi ?? Hiç böyle adet olmazdım ben 😞 bu durumu yaşayan varmı acaba