Benimde 34+2 haftadayız kızımın kilosu:2.146 grammış banada çok düşük dediler ama şöyle söyledi benim doktorum herkes kilolu bebek doğuracak diye birşey yok dedi bol bol meyve sebze ye dedi ara öğün sıklaştır dediler sende öyle yapabilirsin canım moralini sakın bozma