Brcklc Önceden erkek olabilir demisdi,18 haftalık gebeligimde bugünkü ultrasona göre kesin erkek dedi.boyu 12cm kilosuda 175 gram dedi bende beş ayda 500 gram almisim iyimi acaba😕 benim gibi aynı haftada olan anneler peki sizlerin nasıl?Allah hepimizin evlatlarını kucaklamayi nasio etsin olmiyanlarida evlat hasreti cektirmesin nasip eylesin inşallah https://hizliresim.com/9ymbB7
Anne18 Brcklc maşallah bende 18+3üm benim allahın izni ile oğlum olacak inşallah bugün 4lü testi yaptırdım 3 hafta sonra detaylıya çağırdı renkli ultrason a inşallah bakalım inşallah bende renklide oğlumu görücem çok heyecanlıyım 💕🧿🤰🏼
ysfali06 Brcklc bnde o kadar aldım haftamız aynı. Bebeğin gelişimi iyiyse Bi sorun olmaz ne kadar kilo aldığınız, doktorum bana öyle söyledi 🤗 18 hafta 4 ay 6 gün yapıyor henüz 5 ayımız dolmadı 🤗
Nasippp Anne18 canım sen 18+3 müsün benden bir gün gerisin DİE hatırlıyorum seni ama 🤔 ben bu gün 18+0 oldum 😁
Anne18 Nasippp bugün gittim doktora kuzum haftasından ileri gayet güzel dedi bende şaşırdım evet kuzum 18+3 rabbim saglık sıhhat versin 😝💕🧿✔️🤰🏼
Nasippp Anne18 canım o olur öyle sen sata göre hesap yap ☺️ 1 hafta 2 hafta önde olunca doktorlar yine son adet tarihine göre hesap yapıyorlar. İleride belki doğumu ona göre planlıyorlar DİE biliyorum. 😁
Nasippp Anne18 aynen canım ☺️ İleride doktor gerekli görürse ultrason ile uyumlu bir tarih belirler doğum için ☺️
Brcklc @ysfali06 aynıyız demekki harika kesinlikle katılıyorum sana buarada senin bebek kaç cm gram merak ettim😍☺️
ysfali06 Brcklc cm bilmiyorum ama 260 gr ddi. 18 haftadayım ama 19 ile uyumlu dedi 1 hafta önde gidiyor
Brcklc @Anne18 bende detaylı ultrason 22 haftada yaotircam inşallah çok farklı bı duygu renklide görmek 🥰
Ebru2403 Anne18 ben yaptırmadım bu 4 lü dediğiniz şey 2 li üçlü tarama gibimi sonucları.ayni olan seymi