Kızlar selam öncelikle, bugüne kadar çok rahattım hareketliydim bugün sabahtan beri karnımda bi sancı yatarken sorun değil ama ayağı kalktığımda yürüdüğümde aşırı bi bıçaklanma ağrı hissediyorum ve bi kaç gündür bebeğim sürekli sertleşiyor . Acaba bebeğim baş aşağı dönmüş olabilir mi böyle mi oluyor bilen var mı yoksa yalancı sancı mı böyle oluyor bilemedim 🙄🤷🏼♀️