Turkdag benim adetime 6 gün vardı resmen kendimi hamile hissediyordum 😂 normalde hiç akıntım olmaz akıntım başlamıştı, hafif baş dönmesi vardı ve sırt ağrım vardı. Test yaptım negatif çıktı ama ben kendimi ikna edemedim 😂 deli gibi araştırıyordum belirtiler ne diye. Hepsi tutuyordu. Sağlık ocağına kan vermeye gittim doktorum adetin 8 gün geciksin öyle gel dedi yapmadı. 2 gün falan öyle araştırmayla geçti. Sonra arkadaşlarım doğal yolla test yap falan dediler 😂 denemediği şey kalmadı. Çamaşır suyu testi karbonat testi ve dahası 😂 eşimi aradım ben kesin hamileyim akşama 2 tane ucuz 1 tane erken gebelik testi alıp gel dedim. Erken gebelik olanı sabah ilk idrarımla deniyim garantı olsun dedim. Ucuzları denedim çift çizgi çıktı şoka girdim. Erken gebeliği de yaptım oda pozitifti 🥰 ertesi gün sağlık ocağına gittim testlerimi gösterdim hemen kan tahlili yaptı ve sonucum 118 çıktı 😂 daha 2 haftalıkmış nasıl anladın falan dedi doktor da şaşırdı 🙈 Şuan 13 haftalık olduk 🌸 Ay çok uzun oldu kusura bakma 🥰