Iremalp bende ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım ..sürekli bi agrı sertlik ve ara ara gelen sancılar var ..adını bile tam olarak koyamıyorum ..bende 13 haftalığım benimde baştan beri var özellikle karın sağ üst kısımda ne oturabiliyorm ne kalkabiliyorum ..