Ah ahh bende oyleyim. Oncesinde nerdeyse hic hap icmemistim. Agri kesici filan hic bisey. Hastalaninca kendiliginden gecmesini beklerdim. ama simdi mecbur icmek zorundayim folik asiti ictim de. Suan vitaminleri icerken bazen canim icmek istemiyor psikolojik olarak icemiycegimi dusunup o gun icmiyorum. Ertesi gun de icmedigim zaman aklima geliyor ve bismillah diyip yutuyorum zorla. Cok zor..