Sedagb bende cok arastirdim 3 ay kadar baya da baktım her modele mamas papasa karar verdim ( ablam kullanıcısı ve cok memnun) fakat cok pahalı geldi fiyat olarak gittigidiyorda bir sezon öncesi mamas papas sola 2 modelini daha uyguna bulup aldım daha kullanmama 3 ay var. Mamas olmasaydı bagi nanofold alacaktım kraft ilk düşüncemdi fakat kullananlar memnun değil diye vazgeçmiştim