Kızlar ben 3 aylık evliyim bebegımin olmasını 3 aydır cokkk istiyorum. Biliyorum erken fakat bekarken doktor konrrolunde sağ ve sol yumurtalığımda 3 ve 5 cm çikolata kisti çıktı, doktor cocugun tedavisi olmayabilir dedi ve ben o aralsr Nisanlı idim, duan evliyim adetime 9 gun var test ala ala kafayı yedim akil verin. O doktorlar psikolojimi bozdu, herks bekleme aklında çıkart diyor olacak hemen diyor dogru mu?