sennur26 merhaba canım. Benim de TSH değerim 3.7 çıkmıştı, bebekte önemli sağlık sorunlarına yol açtığı için dahiliye doktorum levotiron 25 mg a başladı, değerlerde düşme olmayınca dozunu artırdı hatta. Şu an 2.3 e düşmüş durumdayım. Muhakkak yeni bir doktorla görüş 😇ikili tarama testi yaptırmadığım için diğer sonucu yorumlayamıyorum maalesef 😇