Zuhal14 sağlıkla alın kucagınıza 😊 bende 38+2deyim dediğiniz gibi bugün eksikler ve hastane için dışarı çıktım ama mahfoldum yorgunluktan çok şişmememe ragmen devrile devrile gittm çatı muayenesi oldum normal doğurabilecegmi söyledi doktor açıklık yok bebeğin kafası aşağıda ama knalda da değilmiş henüz eğer bi hafta 10 güne kendi gelmezse bende sezaryen olmak istediğimi söyleyecegim virüsten korkuyorm stresten egzama çıktı ellerimde hep sağlıkla bi an önce kucagıma allmak istiyorm bu yüzden 🤷🏼♀️