İyi akşamlar arkadaşlar size bir sorum olacak ben 28+3 haftalık hamileyim 3 ay a yakın hastahaneye gitmemiştim bugün gittim bebeğin makat pozisyonunda dedi doktor ve karın çevresi iki hafta ileride dedi ben şeker testi yaptırmadım onunla alakalı olabilir dedi aynı durumu yaşayan var mı çok tedirgin oldum takip edecez dedi ama aklım çok bulandı benim kötü bişey olmasından korkuyorum 😞