Kızlar yaklaşık olarak bir aydır vücudumda büyük küçük kırmızı lekeler var bazısı sönüyo kahve oluyo ve bu lekeler gittikçe çoğalıyor ayrıca da kaşıntı yapıyo her neyse işte bugün de doktor kontrolüm varken söyledim baktı ve bi ev doktoruna görün dedi olmazsa hastaneye seni yönlendirebiliriz dedi ama yinede bi ihtimal mantar enfeksiyonudur diye krem yazdı bana sizce kullanim mi yoksa dediği gibi kendi ev doktoruma mı görünmek doğru olur bilemedim 🤷♀️