Kızlar bugün kontrolüm vardı sabahtan. 35+1 deyim henüz. İlk kez nst ye girdim. Düzensiz bir şekilde 40 50 lere varan sancılar çıktı. Doktorum rahim ağzına baktı açılma yok. Sadece progestan başladı. Fakat benim içim içimi yiyor. Sizce neler yapmalıyım? Başka doktora gitmeme gerek var mı? Korkmam gerekir mi ?