34 haftalık hamileyim bebeğim önceki haftalarda hareketleri çok sertti ve güçlüydü şimdi daha ağır hareket ediyor dün doktora gittim ultrason normal dedi nst de kalp atışı yüksek çıktı bir daha nst ye girdim kalp atışı düzelmişti…34 ve sonrası hamilelik yaşayanlar siz hareketleri nasıl hissediyorsunuz