Ben aldım ama henüz kullanmadık kutusunda. Biz atasehirdeki mağazasına gidip görüp deneyerek aldık. Klasik model daha kullanışlı geldi bana maxi cosi oto koltuğu-puset ile set halinde aldık pazarlıkla 3700 TL ödedik. Renkler arasında bile fiyat farkı var ben bordo tercih ettim. İskeletini de siyah aldım. Orada baya denedik. Ele yakışan şık dikkat çeken bir araba. Ayrıca rahat görünüyor. İlk 7-8 ay puset takarak sonrasında normal bebek arabası şeklinde kullanılıyor.klasik modelde Puset taktığında bebek sana dönük oluyor. Normal benek arabası moduna geçtiğinde klasik model çift yönlü degil. Çocuk sana bakmıyor. Ama zaten etrafı izlediği dönemler olduğu icin sorun etmedim:) katlanması az yer kaplaması hafif olması çok hoşuma gitti zaten çok araştırdım. Reverse modeli de güzel ama daha küçük 3 yaşına kadar kullanılıyor. Bir de kutlarken oturulan yeri ayrı olarak çıkarmak gerekiyor o yüzden onu sevemedim. Tek avantajı çift yönlü kullanabilmek yani istersen çocuk sana bakıyor. Ama bence gereksizdi. Hem klasik modelin fiyatı daha uygundu. İskelet ömür boyu garantiliymiş bu arada. Diğer parçalarda iki yıl dedi.