Fatmikk Arkadaslar ikinci hamileliğim birincı kız dı çok sükür doğumum kolaydi normal dogumdu ama ikinci erkek ve korkuyorum zor olmasindan bilgisi olan veya yaşayan varmi ?
2artiikizannesi Fatmikk benim ilki oglandi zor oldu ikinci bebeğim ise kızdı o daha da zor oldu 14 saatte yptim doğumu suni sancıyla hemde kişiden kişiye değişir Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😊
Ela_85 Fatmikk benim de ilki kızdı kolaydı doğumum şükür hamileliğim desen aşırı rahattı. Bu da kız ama önce troid çıktı şimdi de şeker☺️ Yine gebeliğim rahat geçiyor ama şeker yüzünden korkuyorum. Hayırlısı inşallah bunda da kolay olur bebeklerimiz.
NurCan988 Diger anneler ne der bilmem ama, benim ilkim oglandi kolay oldu. Ikincisi kizdi kendimi yerden yere vurdum resmen 😄. Kizin sancisi daha feci bana göre 😊👋