Sevdagrms Merhabalar30 gunde bir adet oluyorum. bugun adetimin gecikmesinin 7nci gunu sabah ilk idrarimla test yaptim ama ikinci cizgi ciktiginda bi dk sonra kayboldu ? Hala hasta olamiyorum kasik agrim ve mide bulantim var.
Zey-Haf Sevdagrms allah allah niye oyun yapmış o çizgi öyle ya, kan testi yaptırmanı tavsiye ederim canım
Gzdeeeee35 Sevdagrms normalde olmaz oyle ama. Sen 2 3 test al tekrar yap. Bide almadan once son kullanmaya bak💕
Nazan123 En guzeli kan testi ben de silik cizgi var sandim kan da negatif cikdi cnm dr idrar tesine bakmayin onemli kan dedi baya moralim bozuldu cok da heveslenmisdim