Merhaba anneler 30+5 günlük hamileyim 1 haftadan fazla oldu otururken mide tarafına sanki birşey batıyor ve ağrıyor mide yanması falan değil mide tarafında dıştan ağrı oluyor bişi batıyor uzaninca da ne olabilir bilgisi olanlar yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😘