Merhaba kızlar 👋🏻 Bugün 19.haftaya girdik çok şükür, fakat kahvaltı ve akşam yemeği dışında çok iştahım yok aralarda meyve yiyorum sadece. Bebek için sıkıntı olur mu acaba aç kalıyo mu diye korkuyorum da 🙈 buarada kilosu haftasına göre gayet iyi 😌 şimdiden teşekkürler