Folikasit18 [url=https://hizliresim.com/or7OTI][img] [url=https://hizliresim.com/OA9BGs][url=https://hizliresim.com/eZTyBy][img] . Kızlar geçen gün post açmıştım hastane çıkışları içi sayfa önerisi istemiştim. Çok güzel sayfalar var ve çok güzel şeyler var gerçekten. Ben 100 TL ye bu üç tulumu bulup alacağım ve kendim süsleyeceğim. Sorum bedeni kaç almalıyım? Oğlumda kaç aldım hiç hatırlamıyorum 3-6 mı 0-3 mü oğlum 54 cm doğmuştu. Doktor kızımın da şimdilik uzun gittiğini söylüyor bedende çok kararsız kaldım. Nisan sonu doğum olacak. Antalyadayım ben giyeceği en fazla 3 ay bunları.
Ebrugur2019 Folikasit18 canım benim de ikinci gebeliğim 2 yaşında bir kızım var 1 ay sonra da erkek evladım doğacak ve ben hep 3 6 hatta ara ara da 6 9 aldım.kızım hemen büyüdü bazı aldığım 0 3 aylar olmamıştı bile bence 3 6 al zaten uzunmuş evladın da
annepanda Folikasit18 6 kiloya kadar giyer dediyse 0_3 sana uygun sanirim. Antalyada cok giydiremem diyorsan..
Snszasla Folikasit18 ben genel olarak 1-3 ay ve 3-6 ay aldım zaten çabuk büyüyecekler doğduğunda ihtiyaca göre alırım yine dedim 😊
Busra_0738 Folikasit18 0-3 cok giyemez sanırım cabuk büyüyorlar ama digerinde büyük olur mu bilemedim Antalya nın neresi bende Antalya hangi doktora hastaneye gidiyorsun acaba
Folikasit18 Ebrugur2019 ya canım benim doğumum 15-20 nisandan olacak Allah nasip ederse. 2 ay sonra Haziran 15-20. Ben Antalyadayım bunlar da uzun kollu. O yüzden bilemedim. Ocak -Şubat doğumlu olsa kesin 3-6 alayım diyeceğim de
Folikasit18 annepanda aynen kuzum ben hem foto çekimi hem de hastane çıkışı için istiyorum zaten. En mantıklısı tam oturanı almak galiba 👍🏼
Folikasit18 Snszasla burda yazın uzun kollu mümkün değil canım ya. Oğlum atlet zıbınla takılıyordu 😂😂😂
Busra_0738 Folikasit18 bende kepez devlet 😊 Mustafa sağlamıda biliyorum cok iyi bir doktor ama özele gidicek durumum yok şuan gidemiyorum baya zorlar yani beni 😏