Minikpapatyam Demir eksikliği fervion iğnesi kullanan oldumu demirim 3 e düşmüş çok moralim bozuldu yarın 33. Hftya giriyoruz bebeğim gayet iyi ama bnm hergün iğne vurdurmam lazım yan etkisini gören oldumu