Glsmuyrr Gerçekten insanlar seni mi düşünüyor kendini mi düşünüyor sorguluyorsun dimi . Sanki sen hemen ayaklanamazsan onlara muhtaç kalacaksın gibi . Sadece akıllarında bu var . Bende etrafımdan hep tepki alıyorum . Rabbim ne hayırlısıysa o şekilde nasip etsin . Kimseyede muhtaç etmesin . Benimde son günlerim kayınvalidemler yakın oturuyor ama yanımda değilllr . Arada arayıp soruyorlar . Bişey olursa çağır diyorlar . Neden çağırırım ki . Kendileri düşünmediklerini sonra . Doğumdan sonra gelecekler ama onu bile istemiyorum. Bi soğukluk girdi içime çünkü . Annem rahatsız bana bakamaz . Zor bir süreç atlattım . Ama süreçte bile geldi . Bana elinden geldiğince yardımcı oldu . Ben onu o şekilde gördükçe üzüldüm . Gittiğinde de aklım sende kalacak dedi . Kayınvalidenler gelsin kalsın dedi . Tamam anne dedim gelirler üzülmesin diye . Ama yardıma ihtiyaç için gelen yok . Neyse ya ben baya dolmuşum hanımlar ; kusura bakmayın . Şu saatten sonra kendimi sadece yavruma adıycam rabbim o gücü kuvveti versin kimseye muhtaç etmesin👍🏻