Arkadaşlar merhaba . 28+0 oldum bugün itibariyle . Merak ettiğim bi şey var bu son günlerde bebeğim büyüdüğü için mi bilmiyorum ama gün içerisinde düzenli olmasa bile daha fazla sertleştip ağrıdığını karnımın da üst kısmının ve çevresinin acıdığını hissediyorum . Yatakta dönerken bile acıyor gibi karnım sizlerde de var mı bu durum normal midir acaba