Merhaba hanımlar.
Burada çok fazla vakit geçiriyorum aktifim ama yorumlara katılmıyorum pek ☺ çoğu konuyu okuyorum ve bilgim olan bişey hakkında size tavsiyede bulunmak istiyorum. Hemoroid derdi olan arkadaşlara az rastlamadim az öncede bi konu okudum bir bayan hemoroid sancısı yüzünden sezeryan için gün almak istediğini yazıyordu.
Arkadaşlar NCARE adlı kremi araştırmanızı öneririm. Çoğu tanıdığım ameliyatlık denen hasta yakınlarım bile oldu Bu kremi kullandılar ve bi kaç gün içinde rahatlayıp tamamen de kaybolduğunu söylediler . Sizede öneriyorum boşuna acı sancı çekmeyin 😑 araştırıp kullanabilirsiniz. Geçmiş olsun 🌸🌸🌸