Geçen haftalarda yazmıştım çoğu anne içimi rakatlatmıştı bebeğimde iki taraflı kist çıkmıştı. Doktorum ve burdaki anneler geçer demişti. Ama bugün kontrole gittiğimde doktorum beni perinatoloğa yönlendirdi. O bi görsün dedi. İçim içimi yiyor acaba önemli bişeymi var bi sorun mu var. İkili testimi temiz çıkmıştı. Şimdi 19.haftamdayım. Böyle bişey yaşayanlar varmı 😔