Mucizemm21 Merhabalar 17+3 haftalık hamileyim ikizlere karnımda pıt pıt diye bişeyler hissediyorum bunlar hareketlermidir birde bugün hiç hissetmedim neden olabilir
Busra34ybg Mucizemm21 bende 17ye girdim 2 gündür bi gıdıklanma gibi sanki biseyler oynuyor içimde pıtır pıtır değişik bi duygu 😊
prensesannesii_ Mucizemm21 17. Haftamdaym son 1 haftadir sabahları içimde sanki dönüyor gibi dokunduğumda sertlesmis oluyor kimildadigi yer 🙂
prensesannesii_ Mucizemm21 benimde hergun olmuyor endişelenme doktorum tam olarak 20.haftalarda başlar dedi
Mucizemm21 LamRa bende de tam hissetme değil orda kalp atıyormuş gibi oluyor ilk gebeliklerde geç hissedilirmiş
prensesannesii_ LamRa her çocuk farklı oluyormuş benimde hergun olmuyor sabahları aç ve sırt üstü yatarken oluyor 3 4 defa oldu benimde ama çok güze bı duygu☺️ 22 ye kadar olmaması normalmis merak etme
ikizminikler Mucizemm21 20 lerde hissettim bazen tekme atar bazen atmaz daha düzenli değiller o yüzden endişelenmeyin