Kızlar 39. Haftaya girdik bebek hareketleri resmen yok iki günde bir acile girmekten yoruldum devlete gidiyorum devlette bebek hareket etmiyor diye serum bile bağlandı yeri az felan diyorlardı 35 fen beri böyle plasenta yaşlanması var dediler hala bekliyorum doktora Dedim bu ne zamana kadar boule olucak bebek hareketi yok denecek kadar az serum yiyince yemin ediyorum iki hareket ediyor bitti kaynanam diyor ki eşinde böyleydi hiç beni yormadı