Esma-4242 Gd1992 duruma göre değişir sanki ya herkesin göğsü yara olmuyo ki yengemin olmadı arkadaşımın olmadı ama kuzenimin oldu bence onu yaşadıktan sonra almak mantıklı geliyo az uz bı para degil
izmirannesi Markaya Gd1992 öncelikle henüz doğurmadım ama kullananlar çook memnunlar gümüş koruma kalkanlarından. Açıkçası markaya o kadar para vermek yerine daha uygun fiyatlıları var hepsiburada da falan. Sonuçta önemli olan gümüş olması mantıken düşünüldüğünde. O senepten ben alırsam oradan alacağım bi bakmanızı tavsiye ederim 130 Tl ye bi markanın vardı herkeste çok memnun kalmışlar yorumlarda gördüm 🤗
Deleted5544 e bebekten silverina markayı kullandım çokta memnun kaldım fazla para vermeye gerek yok, hepsi 925 ayar zaten 999 olanlarında bi farkını duymadım zaten